i hate the truth that im facing.
Friday, 18 January 2013


Assalamualaikum. Haii :')

Ehh , copp copp , entry nie bukan about putus cinta ke apa ehh , entry nie about FRIENDSHIP tau :') Ohh well. Eka dah melangkah masuk ke alam remaja. Memang dah ramai eka jumpa and eka kenal. Dan macam macam perangai yang ada. Ada yang baik and ada yang kurang menyenangkan :') But , my BUDDYZ FOREVER is the best yaww :'D 

Now , aku form 4. Yeah baby. Aku form 4 in 2013 :'D "Hah , tipu" Tak tipu pon laa. Aku faham kenapa korang tak percaya. Cause muka aku nampak mature kan ? Yeah. I know :') Okayy. Back to the topic.  I hate the truth that im facing. The truth is ... i had to dispart with maa awesome buddyz. Form 4 kan. Ada yang pindah sekolah dan ada yang pindah kelas :'c Setiap pertemuan pasti akan ada perpisahan. Betul right ? Walaupun kita sayang gila gila gila kat someone tuu , kita semua pasti akan berpisah dengan mereka. Kita cuma tak tau bila dan bagaimana :') 

Batch kelas ARIF 1997 , berpisah tahun 2013 nie. Kami masing masing buat haluan masing masing. Ada yang pindah kelas dan paling sedih , ada yang pindah sekolah :'c Pindah sekolah yang jauh jauh pulak tuu. Kalau dekat takpe laa jugak :'c But kelas Arif still wujud , cuma hanya beberapa orang jee yang still stay lagi kat kelas tuu. Kebanyakan nye pindah , dan ada beberapa student baru masuk. WELCOME TO THE CLUB :'3 


Yang aku pegang tuu gambar kelas Arif time form 3. Duduk dari kiri , Fatimah , Aisyah , Natasya , Laila , Ustazah Husnizam , Azri , Raje , Eizral , Zamani. Berdiri (perempuan) , Thaqifah , Athirah , Zafirah , Aliah , Amira , Atikah (aku lettuw) , Fadhlina. Berdiri (lelaki) , Syafiq , Syafiq Halim , Afham , Azim , Elyas , Aqib. Yang takde dalam gambar , Nazifa :') Rindu korang wehh :'c

Tahun lepas , sepanjang tahun , aku bahagia , having fun , enjoy sebab mereka. Even , kami sedang bertungkus lumus study untuk PMR :') Mereka laa yang ajar aku erti PERSAHABATAN. Insyaallah , aku tak kan lupakan korang :'3 Hati nie berat sangat untuk berpisah dengan korang. Tapi aku tak boleh nak buat pape. Mungkin ini yang terbaik untuk kita semua. Cuma satu yang aku harapkan , kita still KEEP IN TOUCH even berjauhan okayy ? :') And , semoga kita semua berjaya mencapai cita-cita. Mereka nie bercita-cita tinggi tau :'O Semoga berjaya kayy :'3


Syafiq. Pindah sekolah :'c ke Seri Iskandar


Nazifa. Pindah sekolah jugak :'c ke SMT Kuala Kangsar


Raje. Pindah kelas. Dia masuk kelas Sains Tulen Agama :')


Azri. Pindah sekolah :'c ke SMT Taiping


Zafirah. Pon pindah sekolah :'c ke SMT Taiping


Azim. Pindah sekolah jugak :'c ke KV Lebuh Cator

Setakat nie , mereka je laa yang MUNGKIN tak dapat aku jumpa lagi lepas nie. Hope still boleh jumpa korang , peluk and kiss korang >< :')


Mereka yang saya sayang :') 


Take care yee yayang yayang kuu. Semoga kita dapat bertemu kembali. JANGAN LUPAKAN AKU OKAYY :* :')

xoxo,
EkaZealous


0 Comment(s)