Exhausting
Wednesday, 12 December 2012


Assalamualaikum. Hye there ;)

Letih kayy. LETIH ! Kenapa aku letih ? Hmm. Aku pon tak tau. Setiap kali aku tengok ex aku bahagia dengan perempuan lain tapi bukan dengan aku , aku rasa lemah sangat , rasa macam nak nangis pon ada. Tapi aku tahan je , aku taknak nangis sebab lelaki. Tapi hari ni aku menitiskan air mata bila tengok gambar-gambar and tweet-tweet manja dia dengan gf dia. Bahagia nye diorang :') Hmm. Aku tertanya-tanya , kenapa waktu kau couple dengan aku dulu , kau tak layan aku macam kau layan gf baru kau sekarang nie. Betul ke kau sayang aku selama nie ? Atau kau pura-pura je ? Kalau betul kenapa kau tak tunjuk kan ? Macam kau tunjukkan kat gf kau. Hmm. Maybe aku tak layak. Maybe kau memang tak pernah bahagia dengan aku or maybe kau tak pernah sayangkan aku pon. Aku je bertepuk sebelah tangan. Ye laa. Sape laa aku nie kan :') Sedih aku tengok kau bermanja-manja dengan si dia. Kenapa kau tak bermanja-manja dengan aku waktu kita couple dulu ? Aku ingat lagi. Aku ajak kau buat relay dekat facebook. Tapi kau cakap "Tak yah laa. Nanti kawan kawan b tau. B bet dengan diorang , siapa yang tak couple sampai habis PMR" Aku pon relax je laa. Ingatkan dia betul betul bet dengan kawan dia. Tapi kenapa bila kau couple dengan gf baru kau nie , kau berani mengaku depan umum kau sayangkan dia , kenapa kau berani letak gambar kau dengan dia ? Kau malu eh , nak mengaku aku gf kau ? Hmm. Takpe. Sekarang tak perlu malu lagi kayy. Kau dah couple dengan perempuan lain dah pon. Biar laa aku tunggu kau sampai aku jumpa lelaki yang betul-betul sesuai untuk menjadi pengganti kau. Sumpah aku cakap. Lelaki macam kau susah nak cari. Tapi tak sangka pulak kau nak tinggalkan aku dan pergi ke perempuan lain. Dan perempuan tu betul-betul cantik. Nak bandingkan aku dengan gf baru kau tu , dia jauh lebih cantik , lebih baik , lebih sesuai untuk kau. Betul tak ? Betul laa kan ? Kalau tak , kenapa kau tinggalkan aku :') Kau pernah janji kau nak jumpa aku bila kita umur 18 nanti kan ? Takpe. Aku pegang janji kau. Tapi rasanye memang kau tak kan pernah tunaikan. Betul tak ? Nanti marah pulak gf baru kau tu :') Pape pon aku doakan kau dengan dia bahagia sampai bila-bila. Dan kepada gf baru ex aku , tolong jaga dia elok elok kayy ? Aku tak boleh jaga dia dah. Dia anggap kau lebih layak untuk jaga dia. Takpe. Asalkan dia bahagia. Aku pon bahagia :') Aku ingat lagi. Kau kata nak berubah demi aku. Tapi sikit pon kau tak berubah. Hmm. Aku sabar je. Tapi kau sanggup buat apa saja untuk perempuan tu kan ? Yeah. Nice -.-




0 Comment(s)