My Dream
Monday, 5 November 2012


Assalamualaikum. Bonjour fellas

Alang-alang nak dekat musim cuti nie , Eka nak story sikit tempat-tempat yang Eka nak pergi *tapi bukan sekarang laa. Dah kerja nanti. Insyaallah* Tak salah kan kita berangan-angan ? *tapi jangan sampai tak ingat dunia sudah laa* Mesti ada tempat yang korang nak pergi sangat sangat sangat kan ? Sama laa macam Eka. Okay , bawah ni antara tempat-tempat yang Eka nak pergi sangat sangat .. 




Mekah




Jepun




Korea




Los Angeles




California




Paris


Eka pon tak tau kenapa eka nak sangat pergi tempat-tempat nie kecuali Mekah laa. Semua umat Islam nak pergi betul tak ? Maaf laa. Entry pendek jea hari nie. Nak hilangkan kebosanan laa katakan Okay , jangan lupa bagitau tempat-tempat yang korang nak pergi kat Eka. Eka nak tau jugak. Mana laa tau boleh pergi sama-sama


Bye. Have a nice day



3 Comment(s)